Benvenuti à FCY Hydraulics!

ANTI_COVID_19 China Hydraulics Pneumatics and Seals Association è China - Organizazioni ASEAN

China Hydraulics Pneumatics & Seals Association (CHPSA) hà ricevutu l'iniziativa ANTI COVID-19 fatta da China - ASEAN Business Council in February 18, 2020. I rapprisentanti di l'ASEAN è di a Cina sò stati invitati à co-sponsoru sta iniziativa.CHPSA hà rispostu immediatamente u Cunsigliu di l'ASEAN di a Cina accunsentendu à cooperà cù a Cina - Cunsigliu di l'Azienda ASEAN, Federazione di l'Industria è u Cummerciu di Singapore, l'Associazione di Piccole è Medie Imprese di Singapore, l'Associazione di Materiali di Custruzzione di Singapore, a Federazione di l'Industria è u Cummerciu di Myanmar, l'Associazione di l'Amicizia Chine di Malasia, l'Associazione Generale di Malaysia Chine Camera di Cummerciu, Associazione di Fabbricanti di Calzature di Malesia, Associazione Logistica di Vietnam, Associazione Cambogiana di Produttori di Abbigliamento, Associazione Cambogiana di Spedizionieri, Associazione Cambogiana di Cinesi d'oltremare in Hong Kong è Macao, Camera di Cummerciu Internaziunale di a Strada di Seta Filippina, Cumitatu Chine di Federazione Indonesiana di l'Industria è u cummerciu, l'Associazione Indonesiana di Calzature è tutte l'urganisazioni 73 da a Cina è i paesi ASEAN anu firmatu l'iniziativa.

Iniziativa di Prevenzione è Controllu COVID-19 in Cina è in a Cumunità cummerciale ASEAN (Originali)

A Cina è i paesi ASEAN sò vicini amichevuli è partenarii ecunomichi è cummerciale impurtanti di l'altri.Attualmente, l'epidemie di COVID-19 s'hè diffusa in certi paesi ASEAN, chì pone una sfida maiò à a sicurezza di a salute publica è u sviluppu suciale è ecunomicu in questa regione.Per questu mutivu, i dui lati attribuisce una grande impurtanza è cuncernate l'una di l'altru, chì rinfurzanu a cooperazione in a prevenzione è u cuntrollu attraversu diverse iniziative.A cumunità cummerciale cinese vole ringrazià a cumunità cummerciale di i paesi ASEAN per i so supporti è aiuta in u travagliu di prevenzione è cuntrollu di a Cina.

A prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie hè di grande significazione è di grande urgenza.Hè in relazione cù a salute è a sicurità di e persone lucali, i scambii ecunomichi è cummerciale trà e duie parti è a crescita ecunomica di parechji paesi.Dunque, à questu scopu, prupunemu inseme:

 

1. I paesi di i dui lati duveranu rinfurzà a cumunicazione è a coordinazione à u livellu di pulitica è u livellu prufessiunale medico in u travagliu di prevenzione è cuntrollu, è travaglià inseme cù cunfidenza è raziunalità per prevene è cuntrullà l'epidemie scientificamente è vince a battaglia di prevenzione è cuntrollu.

 

2. I guverni di i dui paesi duveranu rinfurzà a cuuperazione in a risposta ecunomica, guidà è sustene l'attività cummerciale di l'imprese durante u periodu di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie, mantene a logistica sbloccata durante a prevenzione di l'epidemie, è sforzà di riduce e perdite di attività ecunomiche causate da l'epidemie. epidemia.

 

3. Mentre facenu ogni sforzu per prevene è cuntrullà l'epidemie, i dui paesi pruvate u so megliu per fà chì l'attività ecunomiche cum'è u cummerciu è l'investimentu, chì mantene a crescita ecunomica, ùn sia micca assai restritta.U rinfurzà u monitoraghju epidemicu è i scambii ecunomichi ùn sò micca antagonisti.Pudemu trattà a relazione trà i dui per mezu di misure d'emergenza è attente.

4. Sicondu a situazione di a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, l'imprese di i dui paesi duveranu piglià l'iniziativa di furmulà strategie di gestione in tempu puntuale, mantene a cullaburazione cummerciale da una perspettiva à longu andà, è innuvà a manera di sviluppà a cooperazione economica è cummerciale privenimentu epidemicu.

 

5. E camere di cummerciale è di l'industria di i dui paesi rinfurzanu a cooperazione in a custruzzione di a catena industriale, a prumuzione di l'opportunità di cummerciale, a ricerca di prublemi, u scambiu d'infurmazioni, etc., aiutanu u guvernu in a prevenzione di l'epidemie, aiutanu l'imprese in a gestione di a prevenzione di l'epidemie, popularize a cunniscenza di prevenzione epidemica. , cumpiendu e rispunsabilità suciale, è dimustrà e so azzioni in risposta à a crisa.

Cridemu fermamente chì cù a cooperazione attiva è i sforzi cumuni di tutti i partiti, pudemu superà e difficultà è creà un novu sviluppu di l'ecunumia regiunale.

 

 

20 di ferraghju di u 2020

 

L'emissione di a pruposta hà rinfurzatu una volta di più a fiducia di tutti i partiti di a Cina è di l'ASEAN in a lotta contru l'epidemie inseme, a salvaguardia di a salute di e persone di tutti i paesi è a prumove a salute è a sicurità regiunale.Cridemu chì tutti i settori di a Cina è i paesi di l'ASEAN ponu sustene a prova di l'epidemie.

CHPSA hà dettu in a lettera di risposta: ringraziate tutti i settori di i paesi ASEAN per u so sustegnu è aiutu in u travagliu di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie in Cina, è crede fermamente chì cù i sforzi cumuni di Cina è i paesi ASEAN, associazioni cummerciale, urganisazioni pertinenti è tutti i settori di a sucità. , supereremu e difficultà è vinceremu l'epidemie !Per creà un novu capitulu in a cooperazione di sviluppu ecunomicu trà Cina è ASEAN inseme.

 

À u 20 di ferraghjuth, L'iniziativa di prevenzione è cuntrollu di COVID-19 in Cina è l'iniziativa di a cumunità cummerciale ASEAN hè stata liberata nantu à e principali piattaforme cum'è a Rete di u Populu Corsu, a Rete di a Strada di a Seta Xinhua, u Rapportu Chine è u Cunsigliu cummerciale ASEAN in Cina, etc.


Tempu di pubblicazione: 14-settembre-2021