Benvenuti à FCY Hydraulics!

Pruduttu Sviluppatu di novu: WDB Planetary Reducer

Features 1.Structural

U riduttore planetariu hè applicabile à i veiculi tracciati è a roti è à tutti i tipi di macchinari autopropulsati, è argani o tamburi è altre machini di elevazione.A causa di l'usu di un mutore idraulicu d'orbita speciale è di un disignu di struttura compatta, u mutore pò esse allughjatu in a larga groove di a pista è a rota, o in u tamburu di u winch è u tamburinu.

Disegnu breve, risparmià spaziu, tutta a stallazione hè simplice, u mutore hè applicabile à u sistema di circuitu idraulicu apertu è chjusu.

I riduttori planetari sò largamente utilizati in l'equipaggiu autopropulsatu, cum'è a machina di custruzzione, i machini di elevazione, i veiculi di a machina stradale, a machina di manipolazione, a machina agricula, a machina minera, a machina di sanità, a macchina di u legnu è cusì.Hè ancu utilizatu in u sistema di trasmissione idrostatica di winch è mutore automaticu.

Caratteristiche:
•Un sistema di sigillatura speciale.Disegnu unicu di sigillatura cumminata per a tenuta radiale è assiale trà u corpu rotativu è a parte fissa
•Built-in frenu multi-discu.Frenu a molla, forza di frenu di liberazione idraulica, pò piantà in modu sicuru u muvimentu quandu a pressione di travagliu di u sistema idraulicu hè ridutta à a pressione necessaria.
•Struttura Simple, facile à stallà

2.Guida operativa
Per chì u sistema idraulicu funziona in u megliu cundizione di travagliu, i requisiti generali sò:
- Tipu d'oliu idraulicu: oliu minerale HM (ISO 6743/4) (GB/T 763.2-87) o oliu minerale HLP (DIN 1524)
- Température de l'huile : -20°C à 90°C, Plage recommandée : 20°C à 60°C
- Viscosità di l'oliu: 20-75 mm²/s.Viscosità cinematica 42-47 mm²/s à a temperatura di l'oliu 40 °C
- Pulitezza di l'oliu: a precisione di filtrazione di l'oliu hè di 25 microns, è u livellu di contaminazione solida ùn hè micca più altu di 26/16.

Per chì u riduttore di travaglià in u megliu cundizione di travagliu, i requisiti generali sò:
•Tipu d'oliu lubrificante: CK220 oliu minerale per gear (ISO 12925-1) (GB/T 5903-87)
• La viscosité de l'huile : Viscosité cinématique 220 mm²/s à la température de l'huile 40°C
•Ciculu di mantenimentu: Dopu u primu usu di 50-100 ore per mantenimentu, dopu ogni travagliu 500-1000 ore per mantenimentu
•Recommended: MOBILE GEAR630, ESSO SPARTAN EP220, SHELL OMALA EP220

3.Fill up/cambià l'oliu
U riduttore ùn hè micca pienu di oliu lubricante.U metudu di riempimentu hè u seguitu,
•As mostra in l'imagine, caccià i dui bulloni di u portu di l'oliu è scaricate l'oliu in u riduttore.Pulite a cavità di l'ingranaggio cù u detergente furnitu da u fornitore di lubricante.
• As mustratu in u ritrattu, Oil u pirtusu cima finu à l 'oliu esce da u pirtusu overflow.Sigillate i dui bulloni strettu.


Tempu di post: 08-09-2019